miercuri, 6 august 2008

Guess who's back







Da, m-am intors. Ati crezut c-am fugit? Ca am abandonat blogul? No way! M-a batut gandul, ce-i drept. De fapt, m-au batut atatea ganduri in ultimul timp incat n-am mai avut timp sa postez nimic. N-am mai avut timp sa fac nimic in afara de a ma lasa batuta, schingiuita de ganduri.



Dar asta-i alta poveste, dragii babei, pe care o sa v-o spun cu alta ocazie.



Deocamdata sunt datoare cu niste poze de la concertul lui Lenny. No, I don't belong to him, I'm sure. Poate si pentru ca el purta tocuri iar eu chiar n-am nevoie, cine ma cunoaste stie si de ce ;). Oricum, la figurat vorbind, dragul de el a fost la mare inaltime. Sa nu aveti impresia ca in clipuri e "arinjat" si coregrafiat prea tare. Nu, nu, asa e el: sexy mother fuckerrrr. Aceleasi miscari, priviri si modulatii ale vocii pe care le vedem la tv. Mda, omul stie ce si cum.
Frumos, n-am ce spune. Cred ca nici fatucile care au fugit dupa el pe stadion ca sa-l atinga (el s-a dus in mijlocul lor, ce-i drept) n-au ce spune. Il iubim pe Lenny. Toate.
Nu ne-a picat tocmai bine cand ne-a spus "I need Hungary for the Love Revolution" da' l-am iertat repede pentru ca oftam des din cauza lui :).



2 comentarii:

Ambasadoarea spunea...

In sfarsit...

I belong to you, ce?! Not enough?

Ambasadoarea spunea...

Am uitat sa-ti zic ca ne vedeeeeeem joooooiii;)