miercuri, 3 septembrie 2008

Love is in the air :D

Stiu, cam brusca trecerea de la articolul anterior la asta de azi dar... ce sa fac si io? A mai trecut ceva timp, s-au mai intamplat niste lucruri, life goes on.
N-am chiar toate semnalmentele unei femei indragostite, respectiv imi lipsesc zambetul mare si tamp, privirea de caprioara dezorientata, nu pierd notiunea timpului, somnul si nu sar peste mese. Love is in the air dar mai usurel, batraneste, sa nu ma rup.
Dupa un week-end ca cel care a trecut, pot sa ma declar multumita. E drept ca eram cat pe ce sa-mi rup picioarele si fundul coborand la pas de pe Tampa dar ce poate fi mai frumos decat sa cutreieri padurile cu persoana care te face sa razi cu lacrimi sau care te face sa te intrebi daca nu cumva ai genunchi de carpa cand te saruta?
Adevarata distractie din week-end a fost in cele 2 cluburi in care am mers. In primul am stat la bar, aproximativ intre picioarele a 2 animatoare focoase. Am stat si noi ca "baetii", ne-am uitat, ne-am dat cu parerea despre talentele fetelor, am apreciat coregrafia si am stabilit ca e si asta o forma de arta. In al doilea, un club tematic (muzica anilor '80) am vazut stiluri de dans greu de descris sau de inteles si am vazut "pitzi" si "coca" in elementul lor. In the meantime, am facut patratele pe abdomen de la atata ras. Oh yeah, one wild week-end!

5 comentarii:

Ambasadoarea spunea...

Si cand ma gandesc ca am incercat prin toate metodele posibile sa te impiedic sa te duci...imi creste inima de mandrie.

Pai da, e meritul meu. Nu stiu sa explic cum, dar e:))

dramaqueen spunea...

Normal ca e meritul tau, honey. Daca nu ai fi incercat cu atata inversunare sa ma opresti, nici eu n-as fi plecat cu atata incapatanare si cu atata dorinta de a ma simti bine.
Deci iti foarte multumesc! :P

Ambasadoarea spunea...

Exact, honey;)

Still, asta nu te disculpa de lipsa cadoului;;)

Cora spunea...

Well... Sa fie intr-un ceas bun :D. Cred ca sunt inutile sfaturile despre dragoste caci tot dupa cum ne taie capul procedam, nu pot sa-ti urez decat ca cel de langa tine sa-ti fie un real sprijin.

dramaqueen spunea...

Multumesc pentru urari! Sfaturile sunt intr-adevar de prisos in astfel de situatii pentru ca distractia consta fix in a nu le asculta. Dovada cea mai clara e faptul ca draga de Ambasadoarea s-ar fi dat peste cap de 3 ori numai sa nu plec in aceasta excursie cu "dumnealui" iar eu am facut exact opusul.
Sunt obraznica si refuz sa ma tratez! :)