marți, 4 august 2009

Alive and kicking

Si iacata ca a fost nevoie de vreo doua luni ca sa pot da ochii din nou cu blogu' meu. Dupa grozaviile pe care le-am scris in ultimele posturi, de fiecare data cand deschideam pagina asta, imi venea sa vomit. Deci da, s-a gatat si iubirea mea de atunci, a murit dragostea noastra, floare-albastra, floare-albastra. S-a dus nabii, cum se duc toate mai devreme sau mai tarziu. In cazul meu e intotdeauna mai devreme ;).
Oricum, recuperarea a fost usoara si scurta, intre timp a venit vara de-a dreptul, am cunoscut oameni noi, am fost la nunti, m-am plimbat, am fost in Vama... DAAAA, am fost in Vama. O sa insist putin pe Vama.
Am fost chiar si in week-endul trecut. Frate, are ceva locul ala, nu stiu ce. N-a mai ramas mare lucru din Vama de acu' ceva ani, mai e doar un iz de hippie, flower-power, make love not war sau sex, drugs & rock'n'roll. E mai mult un mit, te chinui putin ca sa-i gasesti spiritul. Pentru ca intre timp preturile au devenit nesimtite, oamenii au devenit nesimtiti, mai ales aia care nu au ce cauta acolo dar vin sa ne deranjeze pe noi, ceilalti. Dar pentru mine inca merita sa merg pentru ca ultimele 2 dati am fost cu grupul care trebuia, muzica de-acolo e fix pe gustul meu iar faptul ca nimeni nu analizeaza pe nimeni si nu incomodeaza cu priviri care evalueaza cantitate sau calitate e fix ce-mi place. Peace! Asta-i gen Bob Marley, in timp ce-i iese fum pe toate orificiile. Am ratat ocazia sa fumez dar cu berea m-am inteles bine. Si cand m-am plictisit de ea, m-au ajutat whiskey si cola ;). Nici sexul in cort, in timp ce soarele iese din mare, nu-i rau.
Cu alte cuvinte, vara asta a fost misto. Ce-i si mai misto la ea, e faptul ca nu s-a terminat :D. Urmeaza un concediu de o saptamana, inca nu stiu pe unde si cel putin inca o Vama.
Intre timp, invat sa merg pe role. Asta da distractie! Imi place de mor!

2 comentarii:

Ambasadoarea spunea...

Deci esti pe val:) Cul!

dramaqueen spunea...

Eh, nu stiu cat de "pe val" sau "sub val" sunt, da's pe undeva pe-acolo, pe langa val. Merge si-asa! Pup sarat!