miercuri, 8 aprilie 2015

Cand esti intr-o relatie

... care are atat de multi ani incat e ca si cum ai fi insurat, ar fi frumos din partea ta sa:
- stai in pula mea acasa!
- iti tii in pula mea vorbele in gura!
- iti tii in pula mea scula in pantaloni! (nu incapeau doua puli in aceeasi fraza)
- nu spui in pula mea ca te-ai indragostit, ca relatia ta e moarta de mult si ca ma vrei in viata ta si ca sa ne vedem mai repede ca urla feelingu', ca de data asta nu mai dispari, ca nu vrei sa ne mai despartim!
- nu pleci in pula mea la futut cu texte de iubire si dupa ce iti spun eu ca ce simt pentru tine e iubire, imi spui ca tu simti asta pentru altcineva!
- stai in pula mea langa acea "altcineva" si rezolva-ti relatia daca acolo vrei sa fii!
- ai in pula mea mai multa minte daca oricum esti convins ca la 41 de ani esti un mos si ti-ai futut viata!
Si mai du-te cu totul in pula mea cu inteligenta ta si cu felul in care vorbesti si cu ce vorbesti si cu sensibilitatea ta dupa care ma lichefiez si cu felul in care iti place corpul meu, mai ales partile lui delicate (ca nu pot sa zic pizda dupa atatea puli)!

Niciun comentariu: